fredag 27. august 2010

sol & helg ü

Nå har jeg allerede vært hjemme 5 dager, og Stockholm føles langt borte - samtidig som jeg enda ikke har "landet" ü Det var en nydelig lang alene tur til storbyen, og nå var det fantastisk godt å komme hjem til min lille sjønnas på 2 år som har vært sterkt savnet (og som gjorde at turen virket urealiserbar i sterkere og sterkere grad - fra ca. 1 uke før avreise) ü But I did it!!! Og som mor i "etableringsfasen" var det godt å klare seg litt på egen hånd og - å bare være Elin. I går var jeg i atlelieret, måtte bare gjøre noe annet en yoga og lesing en dag etter mye farting med familie og utsatte avtaler de første dagene mine hjemme. Nå begynner jeg å komme i gang igjen hjemme, og det er jo herlig sol i dag!!! Fantastisk start på dagen***
Leverte Mikkel 1 time forseint i barnehagen, vi forsov oss ü Han har og vært trøtt etter jeg kom hjem, slipper meg ikke av syne 1 min ü Begynner å bli trygg nå heldigvis ü 
Nå har jeg hengt ut masse håndklær på klessnora, det setter farge på naturen (vi bor midt i naturen på landet - nærmeste & så godt som eneste naboer er sauer og jorder/åser/fjellknauser med gress til dyra:) Det er så koselig, bringer fram gode minner fra barndommen - nyvaskte sengetøy som danser i vinden - og lukter veldig godt ü Men NÅ, er det tilbake til matten, og jeg gleder meg!!! Sov som en mumie natt til i går, oppå min samboers arm (LITT større enn min arm...)- uten å bevege meg i ca. 8 timer - og jeg lå på siden for å gjøre det ekstra spennende. Så jeg har vært litt handikappa itte det.... Klarte nesten ikke begeve meg når jeg våkna. Skikkelig "kollaps";) i høyre skulder og nakke. Bedre nå, og bedre skal det bli - Yoga matten here I come* Med døren åpen til friskduftene klesvask, katter og dyr og fri natur (har forresten klippet ned rosebuskene og i dag!!! Nå var det jamman gøy å være litt husmor igjen:) - Så ja, yoga ü Yoga 1,5 time fra NU! Så er det helg, etter litt husarbeid iallfall. Tenkte å plukke inn siste rest av rips pg stikkelsbær etter jeg har henta Mikkel i barnehagen. Han liker å være med, han elsker stikkelsbær ü Så blir det lasagne (tror eg, sende gode vibber til maen som skal handle;) og kosekveld!!! Det er vi gode på ü Jeg og min samboer er store fans av fredagskrimmen på nrk1. Håper det er noe gøy på i dag ü God helg***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar