tirsdag 17. august 2010

Dag 5 - Stockholm

I dag hadde me morgen yoga med Josephine Selander, så historie og filosofi med Klas Nevrin. Veldig bra dag! :) Så fikk eg booket time med naprapat til fredag (det inngår i kurset, naprapaten Malin Finck har vært med å utvikle programmet - så vi få en personlig time med henne) - det blir spennende!
Ellers sushi og atter sushi, litt lei nå kjenne eg....Føle meg som ein rÅ fish on rice*
Danse litt på hotellrommet...må få meg høytalere t pc'n!

Kjekt med massegode tilbakemld. på bloggen min! Kan legge inn kommentar via g.mail og - ellers vett eg isje hur d funke uden egen blogg...noen gode tips? Ayna? :)

Ha ein super duper kveld allesammen***
Lots of luv från sweden<3

5 kommentarer:

  1. Filosofi, rett og slett!?! Inngår det i yoga-undervisningen? Hørtes spennande ut. :-)
    Hehe! Sushi hørres ikkje veldig fristande ut... Men så e jo eg veggis, då. ;-)
    Skjønte kje heilt spørsmålet ditt... Men det kan me ta på mail. :-) Kos deg videre! Klem

    SvarSlett
  2. Nå begynne hjernen min å virka litt igjen. Hvis du lurte på koss andre kan legga inn kommentarer te deg, uten å ver registrert med blogg, så vett eg ikkje... Det e anderledes på min blogg... Der kan de velga anonym, eller bare skriva inn et navn... Fekk d kje heilt te å funka hos deg uten ein konto... Men burde jo absolutt gå an... Ska prøva litt. :-)

    SvarSlett
  3. hehehe, ja filosofi inngår i studiene - m. historie, anatomi, mm. Så d e heftigt omfattende studier- Fysisk, psykisk & intellektuell utfordrende:) Kult om du sjekke d ud, har sett på andre blogger og at man må ha "ein konto" -men kanskje det kan ordnes i inst. for innlegg eller någe? Kan se på det når eg komme hjem om du isje finne udav d. No stress! Men tnx for hjelpen;) Me ska ha sanskrit prøve i mårå - alle stillingene, sanskrit, norsk og ordenes betydning kver for seg (stillingene e sammensatte ord blblabla. Eg kom hjem fra trening itte laaang dag m filosofi for 1,5 t - blei stuck på nett, så nå må eg dusja, spisa _PUGGA!!! C u:D

    SvarSlett
  4. Lykke te med prøven! Går nok strålande. ;-)

    SvarSlett
  5. nå kan adle legge inn kommentarer, eg fant udav d heilt sjøl såh:) stolte;)

    SvarSlett